let's spin it up

Vilket väder vi har idag, lite skillnad från i lördags och sådär haha :). Härlig värre, ska köra bort till affären strax och handla hem massa gott tänkte jag. Är ledig så ska verkligen ha en sån unna-mig-dag känner jag :). Har sovit så gott inatt, märks att jag hade tappat några timmar från vad jag brukar sova så de tog jag igen nu. Gött värre, nu är jag utvilad. Känns alltid som att jag är på väg att bli sjuk när jag inte fått sova tillräckligt, så nu är jag frisk igen ;).
Dessutom, hör och häpna, har jag lagt in bilderna på datorn nu så äntligen ska ni få se bilden på Olle a.k.a BlödarN haha... trumvirvel och tadadaaaaaa:

 

Haha så posar han också.. ah det var lite småkul ändå:). Sjukt viktigt med Åsum tröjan där med :). Ahh iaf, sen tog jag typ dagens outfit grejs igår. Blev sådär bra, är inte så spec bra på det där men lite blev det åtminstone. Slänger upp de också nu :).



Ankelboots: Din sko
Halsduk: H&M
Jacka: Vero Moda
Väska: Mammas gamla
Jeans: H&M
Tröja: H&M
Diadem: gissa 3 ggr

Kommentarer
Postat av: Amme

Snygg e du! =) Ses på fredag =))

2009-10-06 @ 15:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0