let it go

Goooodmorgon! Slängde igång julmusiken, men kände att det var inte riktigt rätt idag med tanke på att solen skiner och det är ändå ganska varmt här på min rygg när den står rakt på. Haha.. Men det var faktiskt minusgrader inatt, och jag fick skrapa rutorna. Såå.. Julen är snart här ;). Eller vintern åtminstone.. Det är trots allt november imorn! :)

Har sovit hyffsat länge idag, behövdes verkligen. Tänkte strax gå in till mina pärons hus och kolla Idol, de spelade in det till mig igår. Kanon! Och jag vet inte vem som har åkt ut, och det vet jag inte förrän om ca 2 timmar haha .. :P . Spännande spännande, men jag vill att det ska va Mariette. För folk tycker bara hon är grym för att juryn gör det, precis som Amanda. Jag säger inte att de inte kan sjunga, men jag blir inte berörd nånstans när de sjunger. Så nej jag hoppas inte att Mariette vinner.. blää.. Rabih däremot!! Han får ett hjärta av mig <3 haha :).


Kommentarer
Postat av: Amelie

Haha nejdu lilla gumman, jag visste inte ens om att juryn va ett fan av Mariette, räcker med att bara lyssna på henne så fattar man att hon har star-quality. Rabbi däremot, söt, mmhm visst, men han sjöng fett i otakt igår haha, jaja.

Men eftersom det mest e 14isar som röstar gärnet med sina mobiler & bölar som grisar när killarna sjunger så kommer antagligen en kille vinna i år igen.

2009-10-31 @ 14:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0