lågan har dött

hej på er! Kajsa hängde som sagt med hem i torsdags, blev tv-mys och massa snack. Sen fick vi sova tillsammans, gött värre för båda hatar att sova ensamma haha :). Sen körde jag henne hem dagen efter och så jobbade jag på kvällen, sen träffade jag Merita. Käkade grönsaker & dippa sen var vi ute och gick en jävla runda alltså. Sen babbla vi så mycket att vi somnade ifrån varandra haha :). Idag har jag jobbat stängning så jag kom nyss hem typ, var klara jättesnabbt idag så det var skönt! Har två dagar kvar sen är jag äntligen ledig efter att ha jobbat sex dagar i rad. Puh!

Merita håller på att lära mig albanska, sjukt kul haha.. jag är ändå rätt grym. Kan en del saker nu som är rätt kul att kunna, lär mig lite småord då och då när jag hör henne prata med sin familj och så. Skitkul :). Tänk om jag lär mig så asmycket och kan det skitgrym haha, rätt soft ändå! Imorgon lägger jag upp lite bilder och sådär tänkte jag, ska försöka bättra mig med att uppdatera men det har kommit andra saker emellan nu på senare. Men jag ska skärpa mig jag lovar hihi:).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0