it's hard to say

Åh shit pommes (bokstavligen) vilken helg det varit på jobbet, igår behöver vi inte ens snacka om för den dagen tog kål på mig. Men det var bara att ta sig i kragen och dra sig upp idag med för lite jobb, fyra dagar kvar nu sen är jag ledig tre dagar i rad. AHHH. Låt denna veckan gå fort :).
Har hängt med Merita hela helgen, i fredags blev det IDOL och grönsaker med dippa och igår blev det chips, cola till det (såklart) båda dagarna. Mums! :) . Nu ska jag bara ta det lugnt ikväll, och imorn ska jag ringa Telia och fråga vad i hela friden det är för fel med mobilen eftersom inte bilderna kan överföras. Fattar inte det .. Så det måste jag kolla upp, har massa bilder jag vill visa er ju :(.

Kalaskul förresten att Calle är vidare i IDOL och HELT RÄTT att Camilla åkte ut. Alltså, hon är säkert jättetrevlig och söt men det är varken Dansbandskampen eller Melodifestivalen utan som sagt; IDOL så. Hon passade helt enkelt inte in, och det är inte mer med det. Men alltså... Rabih, sötaste jädra killen i världen tror jag. Smälter varje gång han ler och hans mörka mörka ögon. mmmmmm.... hehehe :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0