hold tight

AHHH ännu mer slut än igår, ska somna NÄR som lätt. Nej men JUST DET, ska ju se ÄLskade hatade förort halvtio, fan det är sjukt länge till. Undra om jag klarar av att hålla mig vaken? haha .. Har jobbat HELA dagen idag, nästan. Till halvfem eller nåt, kvart i fem var hon nog förresten. Jaja men det är ju cash i kassan. Sen blev det minsann fika med Mik, så nice att äntligen ses:). Hon fyller år imorgon ju, så jag bjöd. Fan jag är nog världens bästa vän man kan ha. Haha OK självförtroende :). Helt flummig är jag nu med, mongo inlägg.

Ska lägga upp bilder på lite stuffs sen, när jag har varit nere och kollat tv för då kan jag hämta sladden samtidigt. Ja jag är lat haha .. men vadå då :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0