high on life

När jag för en gångs skull tänkte blogga direkt jag kom hem, innan jag gjorde nåt annat så ville inte blogg.se. Är det inte typiskt? Har varit på skithumör hela dagen och allting går typ åt fanders, utom en sak. Som var det bästa på hela dagen och ja typ länge känns det som:). Amelie kom och lämnade mina converse på jobbet, mina efterlängtade blåa converse straight from Hong Kong. Aahhhh lycka rakt igenom. mmmmmm :). Måste bara gå in de för fy vad converse är obehagliga att ha på sig i början, haha.. usch. Sen måste de ju skitas ner med så jag ska springa runt här på gården lite tänkte jag ;).

Har tre dagar kvar att jobba nu, sen är jag ledig ledig ledig. Ja tre dagar i rad faktiskt, ahhh fan vad gött det ska bli :). Och har en planerad helg för en gångs skull haha, känns fint det också. Mm jag längtar. Hoppas bara dessa tre dagarna går snabbt, hoppas jag är på bättre humör också så jag inte behöver stå på jobbet och vilja be alla dra åt helvete för de är så retarderade. Alltså vissa människor har ju ett IQ lägre än 10. Blir inte klok på detta, ja ni märker ju hur glad jag är idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0