hard to say

Äntligen hemma, har snurrat runt i stan efter jobbet och ja inte gjort nåt vettigt egentligen. Stack hem till Otto en sväng och nu sitter jag här hemma. Tänkte ta på mig myskläder och gosa ner mig i soffan med täcke och kanske nåt gott att äta, har inte fnurlat ut vad ännu :). Imorgon kommer (ÄNTLIGEN) lönen, så jag ska iväg och storhandla tänkte jag haha .. Så slipper jag äta maxmaten hela tiden för jag inte har pengar kvar att handla för HAHA :D. Så detta innebär att jag kan äta god husmanskost varje dag + att det inte dras några pengar från lönen. Kalasbra :).

Stack hem till Otto & Olle igår, kollade på Johan Falk - Leo Gaut och käkade amerikanska pannkakor med bär och glass. Fy HELVETE va gött det var!! :D Och ja vi gjorde faktiskt pannkakorna själva!! Olle hällde smeten och jag flippade haha.. helt fantastiska blev de, för att citera Otto :).
Imorn skulle ju Kajsa kommit hit men nu är hon sjuuuuk, och det suger balle. För det innebär att jag ska se inlåst helt själv, fan. Det funkar ju inte, plus att jag måste sova själv EN TORSDAG?! wtf. INTEOKEJ alls. Jahapp, ja nej men det är väl sånt man får stå ut med i denna värld. Vem vet, hon kanske dratt på sig svininfluensan och den tänker jag fan inte skaffa mig frivilligt haha :P. Slänger upp dagens lite senare också. Pöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0