fylla platsen

Alltså, jag älskar att bo på landet. Tycker det är urmysigt och det är bra för mig pyskiskt. Man får vara ifred, gå ut i lugn och ro och veta att man inte kommer stöta på nån man känner när man verkligen inte vill träffa nån. Men jag har ett STORT problem med att bo på landet. FLUGOR! Va ända in i .... de är på mig KONSTANT när jag sover. Vid örat, på armen, i näsan osv. Skitjobbigt är det verkligen, för jag har sån skräck att de ska flyga in i örat på mig och lägga ägg. För det hörde jag nån gång att det hade hänt. Så varje gång jag vaknar får jag lägga håret över örat för att vara nästan 100% säker på att det inte kommer hända. Riktigt jobbigt är det :(.

Har precis ätit leverpastej mackor, ska nog ta nån till. Det är så himla underskattat, en riktigt god leverpastej och så lite smörgåsgurka på det. Mums! Ikväll blir det jobb igen, imorgon är sista dagen sen är jag ledig. Det börjar kännas i kroppen nu att man jobbat rätt mycket. Hu hu. En himla tur att jag trivs där annars hade det nog blivit jobbigt :P. Nej nu ska jag äta två mackor till sen hoppa in i duschen tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0