flyter på

Helt slut i huvet, men tänkte ändå slänga upp ett inlägg eftersom jag inte varit vid datorn på hela dagen :). Började jobba tolv idag, var helt död.. hade lite svårt att somna inatt men men. Jobbade till halvfem typ, stannade kvar och åt lite sen satt jag & lisa kvar och snackade till typ kvart i nio ikväll. Helt galet men jag gillar det, har man mycket att snacka om och skratta åt så har man! Trivs så himla bra på jobbet nu, jag märker det verkligen. Känns hur bra som helst! Sen drog jag hem till Olle & Otto, där var även Belle så vi kollade på Nitro Circus och snackade lite bajs. Kewl.

Nu ligger jag här i sängen och ska sätta igång nåt på tv3play, har inte bestämt mig vad än men men. Blir nog Sing-a-long, vet att jag är en tönt men who cares hehe .. Imorn blir det jobb igen, jajemen. Sjukt ändå, har kommit på hur många som fyller år denna veckan i oktober. Två st imorn, två st på tisdag, en på onsdag, en på torsdag och sen är det några till som jag int ekommer på just nu.. helt galet. Huuuuur ska jag hinna med er allihop? Himmel då. Jaja det löser sig, får komma på nån slags massgratulation i bloggen och på facebook eller nåt hahaha .. '

Godnatt sötnosar, hörs imorn:).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0