jumpjump

Åhhh min rygg. Att denna värken inte försvinner.. hur kan nåt bara komma helt plötsligt och sen inte försvinna? Va fan liksom .. Men får hoppas på att massören gör underverk imorn, ska smörja in mig ikväll igen så får vi se:). Vet inte om jag ska våga mig ut och göra grejer idag, får ont efter ett tag ju .. ah suck. Palla va instängd jaja .. vi får som sagt se. Har iaf ringt Länsförsäkringarna och Arbetsförmedlingen idag, så det löser sig. Fick inte tag på vårdcentralen så får snacka med de imorn om mitt sjukgymnastprogram grejs jag hade för några år sen ..

Beställde precis hem ny foundation på Ebay, använder ju I.d men palla lägga 400 spänn åp det alltså. Så beställde hem för 200 spänn istället, halva priset. Kalasbra! :D Och detta var då inklusive frakt, sjukt gött. Får se hur lång tid det tar, inte så jättelång hoppas jag för den andra klarar sig inte många dagar till ... får tälta brun utan sol sålänge så man inte ser ut som man nyss klivit upp ur kistan haha ! :)
I.d är skitbra för huden, för er som har mycket problem med finnar eller känner att ni inte har så bra hy så är I.d kalasbra, för det gör att huden kan andas mycket bättre och inte blir så "smutsig". Sen brukar jag alltid smörja in mig med nån lotion innan jag sminkar mig också, för att försäkra mig ännu mer om att det inte blir skit under huden hehe :).

Jag har tvekat lite inför att tipsa er, egoist som man är. Men på ebay kan ni hitta allt! Jag köpte mina converse för 256 kronor, och nu som sagt sminket för 200. Ni förstår ju, och nya grejer är det också! :)

Kommentarer
Postat av: Amelie

haha ja Ebay e grymt! Du får skaffa ett konto där me bara sen kan du shoppa gärnet haha...kanske lite farligt me dock men vafan :P

2009-10-29 @ 14:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0