down to this

Nu har jag haft ont i ryggen konstant, i en vecka. Spelar ingen roll hur jag sitter, sover eller står för jag har lika ont för det.. Känns riktigt jobbigt i morse grät jag pga smärtan. Måste nog kolla ryggen nu, mamma får titta på den när jag kommer hem från jobbet. För det här funkar inte längre ..

Min bror är här iaf, eller inte just nu.. men hans familj är här. Och jag har myst lite med Charles nu på morgonen, härligt. Och så har jag myst med mina hundar & en av katterna, och min brors hundar & katter. Ja. En mysmorgon kan man säga :). Jag är på shoppinghumör dessutom, vill köpa lite grejer till hemmet, typ ljus och sånt och så vill jag köpa lite kläder till mig själv och ja .. Lite annat smått & gott :). Kanske får bli nån tröstshopping senare i veckan, får se vad jag orkar med :).

Har precis duschat, sitter här nu i joggingkläder. Det var det enda jag orkade ta på mig idag, mår illa gör jag också. Ingen bra dag med andra ord, inte alls. Förutom att jag haft en mysig morgon. Ah ja. Pallar inte med nån deppblogg så jag skriver inget mer nu förrän senare idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0