celebration

Det blir aldrig som man tänkt sig, det är verkligen så. Bion var kalasbra tyckte jag, möjligen för att jag förväntade mig att den skulle vara kass. Utgången var skitdålig, precis som igår. Antagligen för att jag förväntade mig att det skulle bli kanon. Tur att jag inte betalat en krona vare sig på Class eller Banken. Plus att folk som är fulla inte har nån kontroll över sitt beteende, herregud människor, ta er i kragen nu. Det är som att träffa helt nya människor, folk man tror att man känner tappar kontrollen fullständigt. Fyför. Men jag rekommenderar er ändå att se Flickan som lekte med elden, men förvänta er inget av den så kommer ni tycka den är skitbra;). Härligt tips jag ligger inne med.

Olle han trillade idag. Han skulle busa med Ville & Engan, så trillade han och slog upp ögonbrynet. Idiot. Så sjuksköterkse-barnet (jag då) fick dra med han till Hessle och tvätta såret och plåstra om honom. Din milde. Lägger upp en bild imorgon. Klart jag tog en bild, hallå? Fånga ögonblicket, vad har vi annars kameror till? Hehe. Undra om han minns nåt imorn, jävla fyllo. Hatar fyllon. Fast Olle är ändå okej. Fan vad jag traggar, ska sova nu!! Imorn blir det minsann till att jobba, hard work work.

Kommentarer
Postat av: olle

du e me okej:)

2009-10-04 @ 11:55:42
Postat av: Leia

Så sant så, det blir aldrig som man tänkt sig. Därför jag aldrig planerar.

2009-10-04 @ 12:54:14
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0