behind you

Godkväll!!!! :) Nu ligger jag med Kajsa. I sängen hehehehe :). Rolig jag var nu?! Jomenvisst, vi har typ.. den sämsta jävla humorn som finns men rolig är den. Vi har labbat lite ikväll, checkat Idol och sånt haha ... Internskämt:D. Nu ligger vi här och är bara helt dumma i huvet som vi brukar va, är på förbannat bra humör. Brukar bli så med Kajsa hihi! LITE pinsamt det som hände på IDOL. Såg ni det? När Camilla trodde att Jihde sa hennes namn men i själva verket sa han ju Karolina.. nej usch. Jag hade inte vågat visa mig ute, jag HATAR att skämma ut mig så det där hade varit lika med internat för mig sen haha .. Eh jag letar nog efter nåt annat ord men ni fattar vad jag menar ändå.

Kajsa ska nog bli svenskalärare, eller hon tror nog att hon är det redan. Mitt i en bilreklam; "Vadå nöjdare? Det heter väl fan mer nöjd?!". Och nu då var jag tvungen då att kolla superlativ på nöjd för Kajsa säger det. Och mycket riktigt kan man inte böja nöjd på det JÄVLA viset haha .. Jag citerar Kajsa: De kan fan inte kalla sig seriöst bilföretag när de inte kan svenska. Var det subaru? JA de kunde man ju ge sig fan på. Hahaha .. så söt. Eller nej det sista tar jag tillbaka för jag upptäckte nu att hon har typ fågelskit i huvet, det är nån slags mask för finnar egentligen men det ser ut som en fågelbajs för det är bara en klick rakt på finnen. Ah vilken lång förklaring! :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0