be the best

Nu har jag gått upp, har sovit heltknasigt inatt. Fattar inte att jag ska jobba ikväll alltså.. Men jag får stå ut, inga piller hjälper ju så det får bara gå. Hittar inte det där jädra tigerbalsamet heller :(. Hade ju kunnat smörja på det annars, men det verkar vara spårlöst försvunnet. Jaja.. Det löser sig, ska sluta gnälla så mycket :P.
Börjar jobba vid fyra så jag hinner inte göra spec mycket idag. Ska väl ta en dusch och sådär, har lite flottigt hår :D .

Missar Idol ikväll också, är det bara jag som inte tycker Mariette är nåt att hurra för? Alltså visst hon är duktig men jag känner inget speciellt när hon sjunger, tycker hon är rätt tråkig för att vara ärlig. Hade hellre sett att hon åkte ut än Niklas, för han var verkligen grym. Han hade scennärvaro, kunde sjunga massa olika låtar och ja han var riktigt bra helt enkelt. Men men, livet är orättvist eller hur? Haha :).

Är riktigt sugen på att shoppa, men jag hittar inte ett skit i den här stan. Och inget direkt på nån hemsida heller, ja förutom det jag la upp igår. Men monki måste man ju åka till, och jag vill inte köpa kjolarna på Gina om jag inte provat de. Krånlig? Jo minst sagt, men jag är väldigt kräsen med sånt där. Pallar inte köpa hem nåt och så måste jag skicka tillbaka det för det inte satt okej. Nää .. haha. Får väl ta mig till Malmö senare framöver, när min nya lön kommit. Visserligen om två veckor, men tiden går skrämmande fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0