all I can do

Det blev en lång natt inatt, kom hem runt två tiden. Sen tog det ju sin lilla tid att somna, och jag drömde om choklad? Ni vet den där från Lindt med mousse i, varför drömde jag om den? Haha ... drömde typ att vi hade det som dessert på jobbet, så man kunde köpa fyra rutor för nån summa. Helt sjukt. Blev rätt sugen på det, men vet att jag bara kommer äta en bit sen vill jag inte ha mer. Så jag struntar i att köpa nåt ;).

Två dagar kvar nu, och idag fick jag komma in en halvtimme tidigare för de skulle göra nåt. Suck. Men det är väl sånt man får stå ut med, det innebär ju att jag får en halvtimmes mer i lön hahaha .. Förresten. Jag beställde hem två rutiga skjortor från Lindex, hade tur att gå in precis när de hade erbjudande om 20% rabatt på valfri vara. Så det var ju trevligt:). De såg ut såhär;



Den svarta är supersnygg att ha till en ljusgrå hoodtröja, uppknäppt med nåt längre linne och leggins. Den röda är jättefin till ett par svarta jeans med ett vitt tight linne under, även den uppknäppt. Längtar till de kommer hem till mig hihi :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0