addicted to the thrill

I'm up! Inte så tidigt som jag tänkt mig, men det var nog bäst så för jag hade svårt att somna inatt.. Men nu är jag vaken, har varit det i ca 25 minuter. Kollat runt på massa hemsidor och konstaterat följande; jag hittar inte ett skvatt i klädväg som jag skulle vilja ta på mig. Hur kan detta komma sig? Förstår verkligen ingenting, men kanske bra dock så att jag får plats här hemma ;).

Sa ju igår att jag skulle träna idag, jag är fortfarande inne på det spåret men nånting säger mig att jag förmodligen inte kommer göra det.. Inte bra hehe. Känner mer för att träffa mamma innan jag ska åka iväg, har inte träffat henne på fyra dagar :(. Faktiskt så föredrar jag familj framför träning, mest för att vara ärlig hehe :). Men nu däremot vill jag faktiskt äta lite frukost och kolla på nåt onödigt på tvn :). Vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Madde

Kikar in och önskar dig en fin helg :) Kram /M

2009-10-23 @ 15:03:17
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0