what's love?

Home from work, har också bestämt mig nu. Det känns bra, det blir nog bra. Allting löser sig, man måste känna sig säker på sin sak har jag förstått. Fått många bra råd runt omkring ifrån, tack amelie till exempel för att du finns :). Borde sova, I know, men kan aldrig somna direkt. Är uppe i varv som tusan så måste greja lite först så ögonen börjar stänga sig haha ..

Hörde ett larm när vi kom ut från jobbet, fick ringa copsen och kolla va fasen man gör i såna lägen. Så de drog ut, ringde mig och kollade exakt vad jag visste, tackade för samtalet och sen var det inte mer med det. Har ju hört att det är mycket rån runt omkring, om man kanske säger till polisen så fattar de väl till slut att det är dags att ordna upp Sverige. Fixa lite utbildningar osv så folk kan få jobb framöver när lågkonjuktur blir till högkonjuktur, kan väl inte vara så jädra svårt att få in i huvet? Äsch. Tar den här saken en annan dag, förmodligen imorgon.. Nu ska jag slänga mig i soffan och kolla tvvvvvvvv sen slockna !!!

Kommentarer
Postat av: Amme

Hej lilla söt. Du vet att jag alltid ställer upp ifall du vill snacka.

Hänger du me te beachen idag? El ska vi käka graffitti i stan o tragga skit ist? puss

2009-08-25 @ 09:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0