vi mot världen

Jag är vaken, Ville tycker att jag sover för länge. Va fan? Jag jobbar ju sena nätter, eller ja. Okej jag kanske sover rätt länge i förhållande till när jag går och lägger mig, men är faktiskt lite förkyld också.. typ. Blir nog bättre nästa vecka när jag
börjar träna, ska bli så skönt, längtar helt sjukt mycket. Man blir ju så mycket piggare och gladare när man tränar, faktiskt. Sista dagen idag med stängningar, sen är det HELG :D! Fick ett sms om att det snart är fest, gjorde mig glad:). Kanske blir en bra dag det här, hoppas det!

Kom på att jag måste börja spara pengar till Thailand resan, haha okej lite långt i förväg men jag menar. Bättre så för då behöver man inte lägga undan lika mycket åt gången. Smart va? Plus att då kan man få känna av den lite mer, för det är något jag verkligen längtar till. Färsk frukt, klart vatten, varmt som fan, fina stränder och bli brunare än brunast. Och det bästa av allt; med människorna jag älskar mest:).


Det vattnet är ju helt okej:). Hade varit hur nice som helst att ha en båt med och åka runt i, fast vem av oss kan segla? Nej det blir nog inget med det vid närmre eftertanke haha ..

Just nu sitter jag mest och funderar på när jag ska bli faster, tycker att ungen kan komma ut nu:). Vi längtar ju efter honom så det är helt okej, men han trivs väl i magen. Tydligen ska det ju vara rätt gött där inne, hur man nu har kommit fram till det. Man kan ju inte bevisa det riktigt ordentligt eftersom man aldrig kan prova:P. Ah ja han kommer nog snart..
Nu är jag lite hungrig, ska se om det finns nåt gott att äta, sen ska jag ta en slappedag så jag är laddad till jobbet:).


Amme; Nej vi ska va ute på landet (hos mig då) så du kan vara lugn, du ska få sova;).



Kommentarer
Postat av: Amelie

hahahaha fan va gött! ;) Då får ni röjja satan hahahah

2009-08-27 @ 13:39:18
Postat av: Leia

Söt headerbild. =)

2009-08-27 @ 14:52:19
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0