touch the sky

På måndag är det dags för förändring, då ska jag banne mig börja träna igen!! SKA BLI SÅ SKÖNT! Har inte tränat på hur länge som helst och det börjar kännas, man är tröttare än vanligt och man orkar inte göra lika mycket haha.. Orkar knappt gå upp för en trappa utan att behöva pausa i mitten, typ. Så nu har jag skrivit upp fyra dagar i veckan med olika pass som jag ska gå på ute på Friskis&Svettis, ska köpa lite träningskläder och så med så man är fit for fight ;).

Gick upp i morse och körde mamma till bussen, det var lagom segt. Kunde inte somna igen när jag kom hem, måste verkligen skaffa en bil nu när jag bestämt mig för att stanna hemma. Får se vad jag kan få fatt i, vill ju helst inte ta ett lån. Möjligen från mamma i så fall haha .. Då känner man inte pressen lika mycket! Nej men hur som helst, vaknade för en timme sen ungefär. Ska väl hoppa in i duschen snart, måste lämna bilen till mamma så jag kan ta bussen ut till jobbet sen. Sjukt krångligt blir det när inte far är hemma, då kan de inte samåka och då skiter det sig för mig :P.

  

Tänk om man såg ut så  när man tränat klart haha .. Men jag gillar träningskläderna, utom benvärmare. Då dör jag nog med tanke på vilken fotsvett jag har i vanliga fall, pi för kattarumpan! Nu måste jag duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0