like this

Musik är så härligt. Alla som känner mig vet att jag är dödskär, mitt livs kärlek är liksom funnen.. Mitt hjärta tillhör One Tree Hill, jag älskar den serien något sanslöst mycket. Tröttnar aldrig på den, är glad när de är glada, blir ledsen ( och kan till och med fälla tårar) när de är det, det de känner känner jag ungefär. Och i den serien har jag även funnit musiken, mitt hjärtas musik och sånger. Det är som om jag har skrivit låtarna, mår bra av de, får uttrycka mina ledsna känslor av de, mina glada känslor, mina sårade och ja ni vet.
Så nu vill jag visa er den här musiken, låta er få ta del av den. För den är underbar, ni kanske itne tycker det, men då har jag iallafall delat med mig av mig själv.

Kate Voegele, både A fine mess och Don't look away är underbara album.
Missy Higgin, Where I stood och Hold me tight är mina favorit låtar. Lyssna.

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0