the same moon

Har precis tagit en skön dusch, nytvättat hår och hudlotion är så gött på sommaren:). Dagen har jag ägnat åt min au pair ansökan, fixat lite i min application form och kollat vad det gäller försäkringar osv, dessutom har jag upptäckt att polisen var snabbare än blixten med att fixa mitt pass. Det är redan färdigt, så jag får svänga in och hämta det imorgon!

Ska snart köra till Härnestad för lite grill och mys, skönt att vädret blev bra nu såhär på kvällen. Eller är det bara i Övarp det har varit mulet hela dagen? Ryktet säger att det är mulet här konstant, alltså är det fint i Åhus eller stan så är det kasst väder här. Undrar om det stämmer.. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0