this road

Morsning korsning! Nu har jag varit vaken i en timme nästan, kollat på Grey's Anatomy, sjukt underskattat serie. Riktigt bra, för de som gillar sjukhusserier + drama. Och det sistnämnda vet vi ju att Kristianstad gillar så det kanske är worth a shot? Idag vet jag inte vad jag ska hitta på, tanken var ju att åka till Malmö men vi har fått lite förhinder så jag vet inte hur det blir med den saken ännu. Vi får väl se:).

Imorgon ska vi åtminstone dit, då är det NRJ in the park, kan ju bli skoj. Gillar när det är så mycket olika artister på en gång, det blir lite mer drag då (om vi inte snackar om typ Timbuktu eller nåt, då är det alltid drag). Så det ser jag verkligen fram emot! Jag gillar Malmöfestivalen pga av det, det finns så mycket att välja på och mycket folk att titta på och massa musik och dans överallt. Kanon, det är verkligen en festival de lyckats med:).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0