the way it goes

Borde köpa mig en kamera, men det är sånt jag tycker är onödiga pengar. Rätt sjukt ändå, så istället utökar jag min garderob precis som inte DET är onödigt? Haha så typiskt mig. Är ändå uppe i bra tid idag, har nämligen redan duschat och planerat på vad jag ska ta på mig (mest så ni förstår att jag inte gick upp NU).
Tänkte faktiskt åka in till stan en liten snabbis, min första tanke var att beställa hem allt men då skulle jag få hem det olika veckor, vilket blir skitjobbigt. Så nu åker jag in och tar tag i saken istället! Sen blir det jobb ikväll också, hoppas vi kommer hem så tidigt idag med haha .. det var sjukt kul att tagga till sådär :).

Sjukt att det redan är onsdag förresten, snart helg ju. Har bara ikväll och imorgon kvar vad det gäller stängningar sen är det fredag, och jag är ledig både fredag & lördag kväll. Känns ovanligt för augusti haha .. Har inte mycket mer att säga nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0