the night

Vilken lång dag det varit idag, vaknade vid tio. Trodde nämligen att vi skulle samåka med mor min in, men icke så där hade vi ju gått upp två timmar för tidigt. Fast vi kom ju upp iallafall, så vi var klara till det att mamma kom hem igen så vi kunde ta bilen in till stan. Gick en snabbisrunda på stan, köpte två halsband och ett armband! Hittade ett par sjuuukt snygga skor på Nilsons, funderar på att ta dem! Ni vet ju att jag letat efter de perfekta ankelbootsen, trodde det var de på Haléns men jag börjar tänka om. Å andra sidan kan man ju ha två, eftersom de inte alls ser likadana ut så har man nåt att byta med. Hm! :)

Hursomhelst åkte vi vidare till Amelie sen, satte i nytt löshår. Har alltid varit en pessimist när det gäller löshår, men det där håret är faktiskt sjukt snyggt. Blev sugen på att sätta i lite i mitt hår också, mest bara tills mitt egna har växt ut. Dock är det lite svårare med blondiner, det är så lätt att det syns. Får nog fundera på den saken lite:). Därefter stack vi och kollade Fannys nya hus, gött när de flyttar dit så vi har närmre till varandra!

Ikväll har jag varit i Härnestad hos Engan med Engan själv då och Helge, vi har snackat massa skvaller, ätit popcorn chips och druckit cola, samt kollat på Hundtricket. Sjuukt bra film, älskar den haha! Ja sen vart vi ju hur sletna som helst så jag och Helge stack hem, ska nu slänga mig i soffan och somna eller nåt. Är aptrött och imorn är det jobb som gäller på kvällen. Är dock ledig hela veckan (utom torsdag då jag jobbar tre timmar) nästa vecka, så det ska bli niiiiiiiiiice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0