slumdog

Blev inget Malmö för mig ikväll, typiskt. Satsar på morgondagen istället! Ikväll blev det mat med Fanny på House of Bagels, känns som att jag är stammis där och på grafitti nu. Illa illa, måste ta tag i mitt liv! Därefter kollade vi (jag,fanny,fabbe & danne) film, vi såg Old school och The Express. Mycket bra filmer, den förstnämna är verkligen min humor, förmodligen de flestas humor för jädra kul var den! Och den sistnämnde var kanonbra, amerikans fotboll + film kan nästan inte sluta dåligt. Inte enligt mina erfarenheter åtminstone, så den är verkligen värd att se. Baserad på en sann historia också, det är alltid ett plus i kanten. För då vet man inte riktigt vad som ska hända egentligen, verkligheten är oförutsägbar! :)

Imorgon ska jag som sagt försöka satsa på Malmö, antingen hem i tid eller gå ut en sväng i stan efteråt. Får väl se vad jag känner för och hur folk besvarar mina förfrågningar om att följa med. Känner mig lite ensam just nu eftersom ingen verkar vara speciellt sugna, aja. Det löser sig nog! =)

Kommentarer
Postat av: Amelie

Va? Kom ni inte iväg igår? JJag trodde ni brudar hade bestämt. =)

2009-08-19 @ 09:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0