photo in my hand

JA! Studentkatalogen är häääär :). Har funderat på om jag bara ska spara fotot på min klass eller ta hela katalogen, tror det blir hela katalogen ändå för jag menar, tänk när man är gammal och kan titta tillbaka på ALLA ens kompisar och folk man såg i korridoren, folk man aldrig lärde känna, folk man kände som man inte har en susning om vad de gjorde med sitt liv och liknande. Skitskoj tycker jag, så jag sparar nog den faktiskt mm!

Sitter här och funderar på lördagen, eftersom inte så många är hemma känns det onödigt med kräftskivan men vi kanske skulle dra ner till malmö och kolla på Timbuktu vi som är hemma. Äta älgkebab och kolla på folk, hm tål att tänkas på. Har precis suttit och kollat efter uteställen i Göteborg, det går sådär, tror det är bättre att fråga nån när man väl är där uppe :). Åker ju dit med Louise nästa helg, ska bli så skööönt! Ja och sen har jag funderat lite över aupair grejset, man måste nämligen åka upp till STHLM och fixa visum, sjukt jobbigt när man bor tusen mil därifrån.. känns det som. Får väl bli en sista minuten biljett eller nåt. Det löser sig säkert :).

/ eekstedt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0