money money money

Mitt shoppingsug blir nästan outhärdligt dagarna innan lönen kommer, jag får ju min lön den 15 från MAX och eftersom det infaller på en lördag denna månaden kommer min lön på fredag. Så här har jag nu suttit i några dagar och kollat på olika hemsidor där man kan shoppa, få inspiration osv. Har letat efter de perfekta ankelbootsen nu ett tag, tycker det är sjukt snyggt men så har jag ett problem med spetsiga skor. Det funkar inte riktigt för mig, och så tyckte jag de på H&M var snygga MEN, de är lite lite spetsiga där fram. Nu har jag nog hittat de perfekta dock;


Jag älskar dem. Det mest oväntade ändå är att jag hittar de på Haléns, inte direkt den första sidan man går in på.. Och till ett kanonpris med, hm. Jag kommer nog slå till på de, skitsnyggt till alla möjliga klänningar med strumpbyxor. Hoppas bara de är lika snygga på som på bilden.

/ eekstedt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0