loving you

Blev en händelserik dag igår, var lite segt att gå upp efter att ha jobbat stängning men jag kämpade. Var som tur var (faktiskt) rätt  mycket att göra, då hinner man inte vara trött :). Sen åkte jag ner på stan för att lämna en sak till Mikaela, körde vidare till min bror och fikade där lite. Var jättelängesen vi sågs och Sandra har blivit så stooor !! Tog ett snack med bebis och sa att nu fick han banne mig komma ut så vi kunde chilla ihop lite:). Gick sådär... haha. Sen åkte jag in och träffade Fanny, hennes bror och hennes far. Tog en cola på HoB, sen till Åhus för att träffa Ville och Calle och till slut; Banken. Mycket att göra haha, men det var trevligt att hinna med så många på en dag:).

Drömde massa knasigt inatt.. Jag har ju både körkort och leg, men leget visar tydligare att det är jag. Är brunett och har lugg på mitt körkort, inte riktigt likt hur jag ser ut nu haha. Så drömde jag inatt att jag hade tappat leget, jädra skit... kom inte in nånstans eftersom de inte trodde att det var jag. Nästa dröm innefattade att vi var ute och skulle åka buss nånstans, då blev det skottlossning så massa människor dog. Skithemskt!!
När jag väl då vaknar och går in till mamma och lägger mig i hennes säng, berättar om dessa drömmar så säger hon; jag drömde också mardröm. Jaha vadå? Säger jag då. Då förklarar hon att hon drömmer om att hon ska dricka juice, så häller hon upp det sista i glaset, och ut kommer en halv skurborste. Hahahahahahhahahahah! Vilken mardröm.

 
Fabbe + Stefan                Bror + Hampus



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0