lift me up

God eftermiddag! Kom hem för en liten stund sen, blev ändå en lång runda på stan med Amelie. Fixade lite med mina pengar och sen gick vi runt och kollade överallt, köpte ett par skor jag la undan i lördags, om jag inte sa det.. Sjukt sköna var de :) Skulle hitta skosnören med men det gick åt --, fanns ingenstans :(. Iaf inte såna jag vill ha. Köpte torrschampo som jag läste hos Blondinbella att det ska va bra, hoppas det. Kostade fan 40 spänn, inte direkt så att jag är nån storbloggare än;).

Var inne på biblan och hyrde en film och lånade tre skivor, två från Promoe och sen Henok Achidos skiva. Filmen var Hata Göteborg :D. SÅ rolig så det är sjukt, den och Hundtricket är lätt de bästa svenska filmerna som gjorts! Ska gotta mig med godis och sånt ikväll, gött med en ensam myskväll:). Sitter här och lyssnar på Kate Voegele, får inte nog! Ska köpa hennes skivor i götet tänkte jag :).

Amelie har också visat mig en bloggare som borde hängas, har nog aldrig stört mig så mycket på en människa. FAN jag är nästan sur nu hahaha .. amandavardet.blogg.se. Såna människor borde inte få finnas, hoppas hon och kissie går och hänger sig så man slipper skämmas för sitt land. Helvete.


Kommentarer
Postat av: Amelie

HAhahahahhahahaha, det va ju det jag saaaa! asg.

um "aaaaaaa" "um" hahaha

2009-08-17 @ 18:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0