jag skrattar idag

Vilket väder det var igår, kanonfint! Satt ute på taket en stund i lägenheten, sen hämtade mamma hem mig så var vi ute i trädgården ett tag och satt, jag gungade lite vilket är rätt skoj ändå; tills jag blev åksjuk. Jo det är säkert, jag mådde så sanslöst illa så jag fick minsann hoppa av och sätta mig på en stol istället haha!

Sen bar det av till fjälkinge hem till Louise, gjorde vid oss för att fortsätta till Svenne. Åh, det känns skönt att skriva så, att jag äntligen fick va emd mina grabbar. Hela CC var samlat och det var riktigt jädra kuligt :). Martin & Martin var väl sådär, rätt så skoj i lilla rummet, vilken dundermusik. Det känns lite som old news med "porrmusiken" så det var skoj med lite ABBA och Tomas Ledin medmera!

Vid halvfyra var vi tillbaka hemma hos Louise, åt lite makaroner och pratade problem och sen slocknade vi. Har jobbat idag mellan 11-17, sjukt drygt. Var så sliten så ville bara gå heeeeeeeem, men imorgon är det bara tre timmar sen är jag ledig två dagar. WOOP WOOP!! :)

/ eekstedt

Kommentarer
Postat av: Amme

haha porrmusiken??

2009-08-10 @ 11:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0