I've seen high

Jag och Lena har slagit stängningsrekordet!!!!! Rekordet var på fem i halv ett, sen slog anna & erik det med en minut. Alltså 00.24, och när stämplade jag och Lena ut idag då? Jojo minsann, 00.22, spikat! Så jävla gött, var helt sjukt taggade, jag sprang runt mellan alla grejer och gjorde typ hundra saker samtidigt haha helt galet. Men vi gjorde det!! Får se hur det blir imorn ...

Körde till stan idag, skulle lämna bilen till mamma och sen ta bussen ut till jobbet därifrån. Då ringer mobilen, Erik Andersson visas det på displayen. "Öhh.. va?" går igenom skallen på mig, men jag svarar såklart. "Vad gör du istan?" Va ända in i h.... hur fan vet han att jag är istan? Var fan håller HAN hus? Jaja men då får jag reda på att han blivit frisläppt från lumpen, GÖTTTTTTTTTTTTTTTT som bara den!! Så liksom livet leker, jag stannar i Sverige, Erik är frisläppt från lumpen, på lördag ska hela CC träffas. Fett gött med kött detta. Plus att vi slog stängningsrekordet, vilken dag det har varit. Jag gillar det!

Nej nu är det väl dags att hoppa i sängs, trots allt en timme tidigare än igår :)

Kommentarer
Postat av: Amme

Ta det lugnt me festandet. Jag jobbar helgen me tidiga morgnar...urk.. blä. Fast ni ska kanske inte va i lgh? :P

2009-08-27 @ 10:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0