it's the air that I breathe

Vilket skitväder idag, tycker att det ska vara antingen eller. Med det menar jag; antingen sol eller så regnar det, mittemellan är bara drygt och jobbigt! För det är varmt, men inget väder man har lust att vara ute i direkt!
Har jobbat idag, en och en halvtimme ungefär, lönt, men men det var ju lite pengar åtminstone ;) Är ledig imorgon och på onsdag, asgött!!

Fick ta ut lite pengar och sen åka till polisen för att ordna ett nytt pass, och där inne stod en man och skrek på en av de som jobbar "bakom glaset" (där man fixar nytt pass osv) att poliser kan göra vad de vill utan att bli straffade, hans mamma har sagt att han inte är hennes son, han har inte förnyat sitt körkort för han har inga pengar och han har slått sönder sin bil och lite annat konstigt som inte hade med passet att göra för fem öre. Så till slut fick två andra poliser ta med han till rummet utanför och snacka lite, och han traggade fortfarande när jag gick!
Men vilken manick de hade till att ta kort och fingeravtryck, kändes skitknepigt att lämna fingeravtryck, som om jag var nån kriminell i CSI eller nåt hehe.

Nu är jag iaf hemma igen, ska kolla lite mer one tree hill, lyssnar på Ison & Fille - Jag skrattar idag, skithärlig låt! Har släppt ut hundarna också, fast de fattade inte att det var jag som kört mammas bil när jag kom hem för de sprang till bilen och väntade på att mamma skulle hoppa ur. Försökte förklara att det bara var jag som kom hem men det gick ju sådär, tror dock att de har fattat det nu;)

/ eekstedt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0