I'll be fine

Fredag fredag fredag, denna dagen innebär helg och ledighet för många, för en annan helg och jobb. Ja ja, ledig är jag imorgon och det är ju alltid nåt :)
Just nu sitter jag i lägenheten och svettas,  lagom varmt ute men det är väl tur att vi får nån värme i Sverige också ibland! Skönt för de som är lediga och ka n steka på stranden, eller för de som inte jobbar ikväll och kan sitta på nåt mysigt ställe och grilla eller något annat trevligt!
Var klara vid tjugo i två igår, vilket bara är 25 minuter senare än man ska så det är bra, vi gör framsteg, ska satsa på att vara därifrån halv idag. Ska sätta lite eld i röven på Steven, för jag var faktiskt klar tjugo över ett :). (Utan att skryta)

Har pratat med både Helge, Nils och Erik idag vilket är lika med tre lumpengrabbar som är hemma igen, och det gör mig glad som bara den. Kanske därför jag jobbade på så snabbt igår :). Nästa vecka jobbar jag bara en stägning och det är på söndagen, sjukt gött för då blir det en chill vecka hehe. Plus att vi har en liten plan för lördagen, woop woop.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0