I feel good

Ibland undrar jag lite över mig själv. Alltså, jag har ju kommit på att jag är sjukt nojig när det gäller nycklar, pengar och annat skit som man måste ha med sig när man går hemifrån. Jag tror ju att på vägen från dörren till bilen har jag tappat allt, ELLER så har jag tappat allt under tiden som jag körde hemifrån till jobbet. Vilket vore skitskumt om allt skulle typ blåst ut ur väskan, ut genom fönstrena (som dessutom inte är nervevade) och så långt iväg från mig som möjligt. I själva fallet har jag bara lagt nyckeln i innerfacket för att de inte ska flyga ut när jag drar upp plånboken eller nåt annat, men det är jag för senil för att komma ihåg när jag väl ska ha dem sen. Måste börja lösa mer sudoko och korsord, det ska vara förebyggande mot alzheimers och liknande..

Igår var jag sugen på att gå ut, idag är jag mest sugen på att gå och lägga mig. Ska städa här också ju, men tänkte ta en liten vilostund innan dess. Ska inte somna dock för då kommer det aldrig bli städat, men kanske om man tar ett rum i taget och pausar mellan varje? Tar ju mycket längre tid men det spelar ju ingen roll, för det kanske blir roligare då. Ska sätta igång lite bra musik med, det sägs ju att det ska vara bra. Hörde förresten att man kan gå ner i vikt om man städar 30 min typ, minns inte hur ofta nu bara för det.. varje dag? Men det hinner väl för tusan inte bli stökigt igen om man städar VARJE dag? Hur ofta städar ni? Jag är rätt kass på det ändå.. skitgrym på att hålla ordning hemma hos andra, men inte mig själv. Lite knepigt sådär.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0