hot hot hot

Wow, hade besöksrekord på bloggen idag, börjar nästan bli Blondinbella / Kenza nu; FEMTON PERS. hahahahahahah, nej men va fan. Det är väl  bara bra iofs om folk hittar hit. Snart ser ni att jag med börjar skriva hur jag sitter och spenderar dagarna med att ta bort spamkommentarer och liknande ;).

Åkte som sagt in till stan idag, skulle handla lite grejer på H&M, lite blev till 1300 spänn. Ops. Så det där med kamera ser inte ljust ut nu ... MEN, jag fick 10% rabatt för jag är medlem så det skönk till 1100. Rätt soft ändå heheh. Sen var det bara att ta tag i sitt liv och jobba lite, även där blev lite till mycket då världens rusch kom PRECIS när vi släppt iväg Lovisa. Jahapp, där fick jag springa som ett djur och kön blev låååång och det plingade i örat hela tiden. Jävla skit. Så idag stämplade vi inte ut förrän 00.40, iofs lite tidigare än förr i världen när det blev runt halvtvå-två !! :D

Imorgon är det sista dagen av fyra, ska bli göttttt.. Fast tur man stänger med Lena för hon är bara så jävla göttig :). Nu när jag körde hem förresten satt jag och lyssnade på P3 ( ja jag vet, vuxenvarning men .. jag gillar det ändå). Folk ringer in och snackar om olika grejer, så idag hade de nån slags gissningslek om en person då vad som var hans hobby. Ja då ringer en tjej och ställer frågor (man fick tre frågor på 30 sek för att komma på vad det var), så hon frågar om de har ben, om de är encelliga från början och om de är små. Men kommer inte på vad det var (man vet att det inte var nån växt sen förr), jaja hon var sist ut i gissningsleken och så måste han ju berätta sen. Han föder upp marsvin.. haha va fan är det för hobby? Och vilka gissningar till den hobbyn liksom, hade inte alls med saken att göra, förutom att de hade ben hahaha .. Min humor + trött = kasst!

GODNATT

Kommentarer
Postat av: F R I D A B R E M S >> whip it!

HAha oj grattis till läsarna ;D Life is gooooood!

2009-08-27 @ 10:46:40
URL: http://fridabrems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0