from the sky

Nu kom regnet jag snackade om igår, vilket gör  att jag inte har några skuldkänslor för att jag sitter vid datorn eller att jag kollar film. Har ju hittat en kanonsida där man kan kolla film och serier helt gratis, och där finns allt. Så jag ska titta på Confessions of a Shopaholic nu, kollade på 17 again igår! Kan rekommendera 17 again, den var bra, kanske en tjejfilm så rekommendationen är nog riktad mot brudar:). Ett plus är ju att Zac Efron är med i den, fy sablar vad han är snygg!

Kommer inte härifrån förrän mor och far kommer hem, de har bilarna så här sitter jag. Tur då att det regnar för det hade varit lite sugit med stranden väder och sitta fast i Bjärlöv. Dock har jag ju 859080524 flugor häromkring, och jag har upptäckt att vissa flugor återuppstår. Jag dödade fem flugor i sömnen inatt, jag la de på ett spec ställe för jag skulle spola ner de idag, men då är det bara tre kvar när jag vaknar? Skitskumt, så inatt spolar jag ner de direkt, ELLER så fixar jag nån sån där klister grej som de sätter sig på istället för mig. Får panik.


 

/ eekstedt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0