drives me crazy

Varför måste jag jobba när alla andra slutar? Det tycker jag är lite koko, för nu har jag ju suttit själv här hela dagen när Ville är på jobbet, men så ska jag börja jobba innan han kommer hem. woooot?! Jahapp, men detär ju bara idag och imorgon, nästa vecka är en rätt så lagom vecka ändå, jobbar ju helt okej, lite ledig, lite tre timmarspass och ja, ni fattar!

Igår åkte vi ner till Härnestad, jag var SJUKT badsugen, men självklart kom molnen och blåsten fram precis när jag hade bytt om och skulle ta ett litet dopp. Jodåsåatt, men Ville fick köra lite cross iaf och det var väl behövligt eftersom det gått cirkus nån vecka sen sist..
Efter det drog vi till banken och käkade, snacka om att ruinera en för lite pommes och kött som inte ens va gott, haap men det var trevligt ändå med tanke på vilket härligt sällskap man hade :). Stannade väl till halvett sen var det ta migtusan dags att krypa i sängs. Har dock hittat en sida där man kan se på serier gratis, och det gillas rätt mycket så jag kollade på nåt avsnitt OTH (One tree hill) innan jag slocknade, döbra. Sexans säsong är jag lite sen med, har inte sett den förrän nu så .. hehe.

Det är torsdag och mina älskade pojkar kommer hem från lumpen idag, har sjungt i duschen och dansat rundor under tiden jag gjort vid mig. Då är man lycklig, det är en sak som är säker. Dessutom går jag runt och hoppas att jag kommer till USA för jag vill vill vill dit nu nu nu, hoppas. Håll tummarna för mig !! :)

Hejsan svejsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0