don't leave me

Tack för kommentarerna gott folk, blir så glad :). Sånt som gör att man tycker om livet! Har ju jobbat ikväll, sen stämplade vi ut och satte oss på taket och snackade sketalänge. Det bor ju rätt mycket spindlar på taket, vilka vi har stor uppsikt över, inga direkt man vill ha innanför tröjan. De är gaaanska stora en del av de, men hur som helst så var där en spindel som grejade lite på räcket framför oss. Sköt lite tråd hit och vävde lite där och ja ni hajar, så helt plötsligt kryper den i ihop till en boll och va ser vi? En spindelbebis!!!!! Hur är det möjligt? Framför allt; hur många kan säga att de fått se en spindel föda barn ute i real life? Helt galet, satt som en fågelholk (stängde dock munnen rätt snabbt eftersom där finns MÅNGA spindlar). Och självklart låg ju mobilen långt borta så jag kunde inte ta ett foto, men jag är helt till mig. Fattar verkligen inte .. En liten vit sak som såg ut som en lus typ, nej de va verkligen en upplevelse i sin klass haha.

  
Bild 1: Spindel i nät ;)
Bild 2: Var ungefär sådär förbryllad av bebiskläckar senen

Imorgon är det äntligen fredag, då ska jag ut och handla lite kräftskivehattar (efter jobbet då) och lite annat kuligt hehe! Sen vet jag inte faktiskt, helt oplanerat vilket är rätt så jädra skönt ändå :). Det får bli som det blir, tänkte ta en sista minuten till Göteborg efter förfrågan, men det finns tyvärr ingen tid till det! Så får ta det senare, men snart hoppas jag, hade ju så kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0