delete

Läste igenom förra inlägget, upptäckte att jag säger/skriver ju väldigt ofta. Är det brist på ordförråd? Jag tror det, men det var som när jag skulle avvänja mig att svära så mycket. Det går faktiskt rätt bra, alltså det händer fortfarande såklart men inte lika ofta som förr. (Höll på att skriva ju men stoppade mig, lite fusk när man skriver och kan radera :D).
Har nästan städat klart nu, ska bara torka golven också, men.. jag väntar lite. Har faktiskt inte tagit mer än en paus i själva städningen, och jag har ändå tre rum + kök + toa att städa. Rätt stolt över mig själv!

Ikväll kommer Fanny hit, ska möta upp henne istan, köpa lite godis sen hem och kränga :). Skönt med en slapphelg, det behövs ibland även om jag inte jobbar 393025 timmar i veckan så blir man ändå sliten! För det är trots allt ett stressigt jobb och det är inte direkt några rutiner på det, ena dagen börjar man 11 sen nästa 16 sen ledig kanske och sen börjar man 9, ja ni fattar. Det blir skitsnurrigt i dygnsrytmen och framför allt när det gäller den biologiska väckarklockan. Den fattar ju inte alls när man ska gå upp för man ändrar sig hela tiden. Hursomhelst, så ser jag fram emot kvällen, det var väl bara det jag ville komma fram till:).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0