can't break

Jag kan konstatera att det stämmer. Det där med vädret alltså, ibland. Det var fint i Åhus, sådär i stan iofs. Ja sen började det ju pissa ner regn senare både i stan och här, så. Äh det stämmer nog inte när jag tänker efter.
Skitsamma, vi grillade i vilket fall, och åt godis, och snackade skit. Det var jättemyyysigt:). Sen åkte vi in till stan, några av oss och gick till Banken. Där var också kuligt, vi dansade lite, snackade skit, åt jordnötter, saltapinnar och drack vad vi ansåg var gott. Några öl, jag cola, nån drack grogg, ja ni hajjar.

Har jobbat idag, mellan tolv och sju. Det passet är JOBBIGT. Men nu är  det över, jobbar bara tre timmar imorgon så det är ju rätt slappt. Funderar på en storstädning här hemma, fixa och dona lite med inredning och sådär. Påtal om inredning förresten. Kom på igår att en sån där schäslong ser väl sofistikerat och vuxet ut? Ligga där och läsa Illustrerad Vetenskap eller nån annan snilletidning / bok. Ska nog skaffa mgi en sån när jag blir äldre, men just nu är jag mest sugen på prylar. Hänga upp tvn på väggen har jag funderat på, och köpa lite ljusgrejer och sånt. Ska tänka på saken, kanske svänga ner till ILVA och hitta nåt. De är ju så sjukt duktiga på PRYLAR, ljus, skålar osv. :).

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0