back again for more

NU har jag förstått vad hatkärlek innebär, har ju alltid tänkt att man inte kan hata och älska något på samma gång men newsflash; det kan man.
Jag känner hatkärlek till mitt hem.. Jag älskar det för att jag får vara ensam, spela hur hög musik jag vill när som helst på dygnet, kolla på tv när som helst, duscha när som, komma hem när som, gå när som, ja ni fattar. Men FY TUSAN vad jag hatar de här nedrans flugorna, alltså jag får panik och de är ÖVERALLT. På fötterna, armarna, benen, magen, pannan, ögonen, MUNNEN. Ja alltså det här går inte längre, det är massmord på gång!
Vill bara skrika rakt ut och önska bort de, om det ändå varit så enkelt.. nej det är smällaren som kommer fram på riktigt nu och jag ska gå på jakt. Helt seriöst, max en fluga kvar ska finnas i det här huset. Och den flugan är ju lycklig om den undkommer mig just nu. Får fnatt.

/ eekstedt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0