allt och ingenting

Hm.. jag vaknade nyss, kan inte riktigt bestämma om jag vill sova mer. Är trött. Sliten. Kommer jag orka ikväll? Måste orka, vill orka så. Jag tar det chill nu ett tag så jag inte börjar göra massa crap som tar energi :). Mm, smart, det är en plan. Typ.

Det var riktigt mycket att göra på jobbet igår, som tur var fick jag ta köket så då gick det ändå för sig. Annars hade det nog blivit kaos, katastrof ja.. skit helt enkelt!! Var väl hemma vid halvtre igår, så det gick ändå hyffsat snabbt att få allt klart, but still.. Och såklart, när man väl kommer hem så är man inte trött för fem öre. Så somnade vid kvart i sju inatt, inte konstigt jag är sliten nu eller :P.

Vi ska till Martin&Martin ikväll, precis som alla andra I guess. Ska bli kul med tanke på att hela cc är hemma, så jag är ändå rätt taggad trots att jag hade kunnat sova hela dagen;). Vill ha lite glass, vet att det finns massor i frysen, ändå en helt okej frukost :D.

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0